مَــــــــــــردی از جنسِ حماســـــــــــــه

"امیدواریم بشر روزی به رشدی برسد که مسلسل‌ها را به قلم تبدیل کند" امام خمینی(ره)

مَــــــــــــردی از جنسِ حماســـــــــــــه

"امیدواریم بشر روزی به رشدی برسد که مسلسل‌ها را به قلم تبدیل کند" امام خمینی(ره)

آهنگ «راز روشن» اثر حامد زمانی به یاد شهید مصطفی احمدی روشن ساخته شده است.


اهنگسازی:حامد زمانی

شاعر:مهدی جهان دار- تضمین غزل میلاد عرفان پور
تنظیم:مسعود جهانی


دانلود با حجم ۱۳ مگابایت - روی تصویر کلیک کنبد .



raz

نظرات 3 + ارسال نظر
موسسه قرآن وعترت منهاج النور اندیمشک چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:37 ب.ظ http://qmh92.blogfa.com

سلام دوست عزیز
از وبلاگ شما دیدن کردم مطالب بسیار خوب و مفیدی گذاشتید
ان....که همه ما در ترویج اسلام وقرآن سهیم باشیم با افتخار شما رو لینک میکنم شما هم اسم موسسه ما رو در قسمت پیوند لینکتان بگذارید تا همیشه بهم سر بزنیم مطلب جدید گذاشتید خبرم کنید
التماس دعا..

سلام متشکرم
با افتخار لینکین دوست گرامی

مددی پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.zibarooyan.blogfa.com

سلام گلم
ممنون تو لطف داری عزیزم
چه خبر
خوبی خانومی
بابات نظرت برای پوستر های قبلی هم ممنونم
فدای تو فاطمه مددی
راستی دلم برات تنگ شده

سلام گلم
منم یه عالمه دلم تنگ شده برات

مددی پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام ممنون بابت نظراتت عزیزم
راستی مارو تیر بارون کردی خانونمی
منم دلم امام رضا می خواد
ان شاالله جور شه بازم با هم بریم دوستم
دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد